Persevent: Givenchy Dahlia Noir, Fan Di Fendi en Kenzo Madly
Hey cuties!
In een vorig artikel lazen jullie al over de persvoorstelling van Givenchy, Fendi en Kenzo die ik dankzij Diana mocht bijwonen. In dat artikel kunnen jullie alles lezen over de make up die we die dag voorgesteld kregen, meer bepaald de herfstcollectie van Givenchy. Dit artikel draait dan weer helemaal om parfums.
Het eerste parfum dat we mochten ontdekken was Givenchy Dahlia Noir. Met de creatie van dit parfum gaat Givenchy terug naar haar roots aangezien dit parfum, als eerste in jaren, in directe overeenstemming is met de Givenchy couturelijn. Hoewel Liv Tyler het gezicht van Givenchy is wat betreft make up, zien we hier een ander gezicht opduiken. Zoals vele creatieve geesten heeft Ricardo Tisci, de creative director bij Givenchy, een muze. Zijn muze, Mariacarla Boscono, is dan ook het gezicht van dit parfum.
De naam 'Dahlia Noir' verwijst eigenlijk naar een denkbeeldige bloem en dit wel om twee redenen. Ten eerste omdat er wel Dahlia's bestaan, maar niet in het zwart en ten ten tweede omdat de Dahlia een bloem zonder geur is. Hier heeft Givenchy op in gespeeld: zij ontwikkelden een parfum dat als de geur van deze bloem kan doorgaan. Waarom Noir? De 'Noir' in de naam verwijst naar mystiek, naar het fatale maar zwart is ook de centrale kleur in Ricardo Tisci's collecties.
Dahlia Noir is een bloemig parfum met twee uitgesproken facetten: enerzijds chipré, anderzijds poederig. Chipré verwijst naar een mengeling van geuren, vaak met een mannelijke noot. Het zijn geuren die blijven hangen. De Dahlia Noir werd ons dan ook beschreven als een tijdloos 'Suivez-moi'-parfum.
Wat betreft de flacon heeft men gekozen voor simpliciteit, een tijdloos uitzicht. Een glazen flacon waar enkel Givenchy op te lezen staat, een zwarte dop en zilveren afwerking. De naam van het parfum, 'Dahlia Noir', zit verscholen onder de dop. Het parfum is verkrijgbaar in flesjes van 30, 50 en 75 ml.
Naast een parfum brengt Givenchy ook drie Dahlia Noir-badproducten uit. Als eerste is er een Gel de Parfum die in het bad of de douche gebruikt kan worden. Ten tweede is er een verzorgende en kalmerende Bodylotion. En last maar zeker not least is er de Rosée de Parfum, een soort van gel die je net als een lotion op de huid aanbrengt. De Rosée (Frans voor dauw) de Parfum is iets lichter en frisser als het parfum zelf, hoewel je de geur er zeker in herkent.
Het tweede parfum dat aan ons werd voorgesteld was Fan Di Fendi eau de toilette. Dit parfum staat voor frisheid, uitgaan en plezier. Fendi is zeer gekend voor leder en bont. Het parfum bevat dan ook een ledernoot, iets typisch mannelijks, die op een zeer vrouwelijke manier verhuld wordt. Verder zitten in het parfum ook hinten van peer en groene thee verwerkt. Vorig jaar kwam reeds de Fan Di Fendi eau de parfum uit, de eau de toilette die nu op de markt komt is echter iets lichter en frisser.
De flacon is kenmerkend voor Fendi aangezien het gekende logo met de twee F'en erin verwekt is. Deze twee F'en staan voor Fun (plezier) en Fur (bont). De dop van de eau de parfum is in zwarte lak, ook een typisch element voor Fendi. Denk maar aan de handtassen. Voor de dop van de eau de toilette koos men witte lak, dit om het lichtere en frissere visueel uit te drukken.
Ook Fan Di Fendi heeft een badproductenlijn. Deze bestaat uit een bad-en douchegel, een bodymilk en een deodorant.
Het laatste parfum waarmee we mochten kennismaken is Kenzo Madly. Enkele typische elementen van Kenzo, zoals het kleurrijke en de verbinding met de natuur, komen in dit parfum duidelijk naar voor. Madly wordt dan ook omschreven als een speels, maar tegelijkertijd sexy en addictief parfum. De geuren die we erin herkennen zijn oranjebloesem, heliotroop, wierook en musk.
De flacon van Madly is ontworpen door Ron Arad, een gekend designer wiens moto 'no discipline' is. Arad staat bekend voor de bewegingen in zijn ontwerpen.
Givenchy Dahlia Noir en Fan Di Fendi eau de toilette zijn reeds verkrijgbaar in de parfumerie. Kenzo Madly wordt 15 september gereleased.
Zo, dat waren alle producten die aan ons werden voorgesteld. Voor een eerste persevent was dit meer dan dik in orde. Ik vond het superleuk en wil daarom Diana nog eens extra bedanken! Je bent fantastisch meid! Ga zeker allemaal eens een kijkje nemen op haar blog!!!
Als er nog vragen zijn over bepaalde producten mogen jullie ze gerust stellen.
Liefs
Sofie
Dahlia Noir is een bloemig parfum met twee uitgesproken facetten: enerzijds chipré, anderzijds poederig. Chipré verwijst naar een mengeling van geuren, vaak met een mannelijke noot. Het zijn geuren die blijven hangen. De Dahlia Noir werd ons dan ook beschreven als een tijdloos 'Suivez-moi'-parfum.
Wat betreft de flacon heeft men gekozen voor simpliciteit, een tijdloos uitzicht. Een glazen flacon waar enkel Givenchy op te lezen staat, een zwarte dop en zilveren afwerking. De naam van het parfum, 'Dahlia Noir', zit verscholen onder de dop. Het parfum is verkrijgbaar in flesjes van 30, 50 en 75 ml.
Naast een parfum brengt Givenchy ook drie Dahlia Noir-badproducten uit. Als eerste is er een Gel de Parfum die in het bad of de douche gebruikt kan worden. Ten tweede is er een verzorgende en kalmerende Bodylotion. En last maar zeker not least is er de Rosée de Parfum, een soort van gel die je net als een lotion op de huid aanbrengt. De Rosée (Frans voor dauw) de Parfum is iets lichter en frisser als het parfum zelf, hoewel je de geur er zeker in herkent.
Rosée - Lotion - Gel Parfum |
Rosée - Lotion - Gel Parfum |
Het tweede parfum dat aan ons werd voorgesteld was Fan Di Fendi eau de toilette. Dit parfum staat voor frisheid, uitgaan en plezier. Fendi is zeer gekend voor leder en bont. Het parfum bevat dan ook een ledernoot, iets typisch mannelijks, die op een zeer vrouwelijke manier verhuld wordt. Verder zitten in het parfum ook hinten van peer en groene thee verwerkt. Vorig jaar kwam reeds de Fan Di Fendi eau de parfum uit, de eau de toilette die nu op de markt komt is echter iets lichter en frisser.
De flacon is kenmerkend voor Fendi aangezien het gekende logo met de twee F'en erin verwekt is. Deze twee F'en staan voor Fun (plezier) en Fur (bont). De dop van de eau de parfum is in zwarte lak, ook een typisch element voor Fendi. Denk maar aan de handtassen. Voor de dop van de eau de toilette koos men witte lak, dit om het lichtere en frissere visueel uit te drukken.
Ook Fan Di Fendi heeft een badproductenlijn. Deze bestaat uit een bad-en douchegel, een bodymilk en een deodorant.
Het laatste parfum waarmee we mochten kennismaken is Kenzo Madly. Enkele typische elementen van Kenzo, zoals het kleurrijke en de verbinding met de natuur, komen in dit parfum duidelijk naar voor. Madly wordt dan ook omschreven als een speels, maar tegelijkertijd sexy en addictief parfum. De geuren die we erin herkennen zijn oranjebloesem, heliotroop, wierook en musk.
De flacon van Madly is ontworpen door Ron Arad, een gekend designer wiens moto 'no discipline' is. Arad staat bekend voor de bewegingen in zijn ontwerpen.
Givenchy Dahlia Noir en Fan Di Fendi eau de toilette zijn reeds verkrijgbaar in de parfumerie. Kenzo Madly wordt 15 september gereleased.
Zo, dat waren alle producten die aan ons werden voorgesteld. Voor een eerste persevent was dit meer dan dik in orde. Ik vond het superleuk en wil daarom Diana nog eens extra bedanken! Je bent fantastisch meid! Ga zeker allemaal eens een kijkje nemen op haar blog!!!
Als er nog vragen zijn over bepaalde producten mogen jullie ze gerust stellen.
Liefs
Sofie
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blog Archive
- 2015 (1)
- 2014 (3)
- 2013 (71)
- 2012 (242)
-
2011
(104)
- december(18)
- november(17)
- oktober(17)
-
september(20)
- MAC Oktober 2011 Wishlist
- MAC Oktober 2011
- Blogsale Update
- NOTM: Navy Blue & Silver Roses
- Blogsale Ladies!!!
- The Body Shop Duo Body Butter
- Confessions Of A Testaholic: DKNY Be Delicious Fre...
- Shopsessed: Skin 79 BB Cream
- Nieuw bij Benefit
- Beauty Question
- Superleuke wedstrijd gespot + Shoutout
- FOTD: Mac Me Over
- N.Y.C. Lip stains
- Clearasil laat puistjes verschijnen? :-/
- The Body Shop Tea Tree Skin Clearing Facial Toner
- Shopsessed: Nars Sea Of Love
- The Belgian Beauty Review networks..
- Persevent: Givenchy Dahlia Noir, Fan Di Fendi en K...
- Persevent: Givenchy Je Veux La Lune (Herfstcollect...
- Shopsessed: By Candlelight & Stereo Rose
- augustus(16)
- juli(16)
Translate
Categorieën
Blogarchief
-
▼
2011
(104)
-
▼
september
(20)
- MAC Oktober 2011 Wishlist
- MAC Oktober 2011
- Blogsale Update
- NOTM: Navy Blue & Silver Roses
- Blogsale Ladies!!!
- The Body Shop Duo Body Butter
- Confessions Of A Testaholic: DKNY Be Delicious Fre...
- Shopsessed: Skin 79 BB Cream
- Nieuw bij Benefit
- Beauty Question
- Superleuke wedstrijd gespot + Shoutout
- FOTD: Mac Me Over
- N.Y.C. Lip stains
- Clearasil laat puistjes verschijnen? :-/
- The Body Shop Tea Tree Skin Clearing Facial Toner
- Shopsessed: Nars Sea Of Love
- The Belgian Beauty Review networks..
- Persevent: Givenchy Dahlia Noir, Fan Di Fendi en K...
- Persevent: Givenchy Je Veux La Lune (Herfstcollect...
- Shopsessed: By Candlelight & Stereo Rose
-
▼
september
(20)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
3 reacties:
Ziet er allemaal zo chic uit! Ik heb nog geen van deze merken ooit in handen gehad, erg eigenlijk he?
@Noelle Ik ook niet tot ik naar deze persconferentie ging. Mijn persoonlijke favorieten: Fan di Fendi eau de toilette en Dahlia Noir Gel de Parfum!
Ik ben helemaal fan van Dahlia Nour, staat ondertussen op mijn wishlist!
Een reactie posten