-10% op Urban Decay bij HQhair!


Goed nieuws voor alle ladies die nog een Naked (2) palette willen of iets anders van Urban Decay natuurlijk. De leuke webshop HQhair.com biedt nu 10% korting op Urban Decay-producten en zoals altijd is de verzending gratis wereldwijd! In mijn vorige blogpost zagen jullie al mijn ervaringen met de site.. dus, bestellen maar!

10% off Urban Decay for a limited time only. Enter UD10 to receive 
your discount.

Deze code is geldig tot en met 11/3. Willen jullie nog meer leuke kortingscodes zien? Like dan zeker de TBBR-pagina op Facebook! Daar plaats ik namelijk alle leuke kortingscodes die ik tegenkom..


Wie gaat er iets bestellen?

xoxo

Sofie

2 reacties:

Cynthiiaa zei [Beantwoorden]

Oh gaaf! Ik ga wel zeker even een kijkje nemen. :)

beauties zei [Beantwoorden]

ik ga ook eens kijken :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.