The Voice Looks


Denk jij soms ook niet wanneer je naar een programma kijkt: Welke lipstick heeft zij op? Welke foundation doet haar huid er zo stralend uitzien? Wel, bij The Voice hebben ze daar iets op gevonden. Je kan namelijk online bekijken welke producten, voor elk van de kandidates gebruikt zijn tijdens een bepaalde show. De make up-producten zijn allemaal van Maybelline en de haarproducten van Frank Provost, waardoor dit natuurlijk ook een supergoed initiatief is voor Maybelline en Frank Provost.

Je gaat met je muis staan op dat gedeelte (gezicht, ogen, haar, lippen) waarvan je wil weten welke producten gebruikt werden en dan komen de producten rechts in beeld. Onderaan de pagina staat er ook steeds een uitleg over de complete look.

Hier zie je bijvoorbeeld welke producten voor Silkes haar gebruikt werden tijdens liveshow 4.


En hier zie je hoe Maykens huid er zo perfect uitzag tijdens liveshow 3


De rest van de looks kan je hier vinden. Het is nu niet dat ik na elke liveshow ga kijken welke producten, voor wie gebruikt werden maar ik vind het wel leuk dat ik kan terugvinden welke producten gebruikt werden als ik bijvoorbeeld nieuwsgierig was naar de oogschaduw van een bepaalde kandidate.

Wat vinden jullie van dit initiatief? Handig of overbodig?

xoxo

Sofie



5 reacties:

beauties zei [Beantwoorden]

ik vind het wel handig :)

Anoniem zei [Beantwoorden]

Handig ! Vooral als je meer wil weten over de makeup !

Cynthiiaa zei [Beantwoorden]

Oh, nice! Ik was altijd op zoek naar de looks van The Voice, puur omdat hun make-up altijd perfect zit. Echt gorgeous!

Vera zei [Beantwoorden]

Ik vind het handig!

Ls zei [Beantwoorden]

Handig. En als jij hier niets moest over geschreven hebben wist ik niet eens dat ze dit deden... :')

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.