Yves Saint Laurent Contemporary Amazon - Herfst/Winter 2012


Dierenprints, het blijft toch wat hebben en YSL blijkt het met me eens te zijn want here comes the Contemporary Amazon-collectie. Nee, niet amazone als in the bush maar amazone van de stadsjungle cruising through Paris, NYC, etc. Kortom: de zelfbewuste stadsvrouw van vandaag. 



Een prachtige collectie met supermooie verpakkingen, prints en natuurlijk producten. Laten we niet te veel tijd verspillen, time for some eye candy.

Het sterproduct uit de collectie: Palette Couture blush 'Flush' (56€ - Limited Edition)
Zoals de naam het zegt is deze driekleurige blush bedoeld om de kaken een natuurlijke flush te geven. Je kan hem echter ook op een andere manier gebruiken: de donkerste kleur als contour, de middelste als blush en de lichtste als highlight.U know me, ik ben een blushverslaafde. Doe daar nog eens YSL en dierenprint bij en je hebt wishlistmateriaal. I'm in love!



Next up: Rouge Pur Chromatics, The Mats (31€ - Nieuw in de vaste collectie)

N° 201 Orange Imagine, N° 202 Rose Crazy, N° 203 Rouge Rock,
N° 204 Rouge Scandal, N° 205 Prune Virgin en N° 206 Grenat Satisfaction

Dare To Glow (25€ - Limited Edition), een nieuw product dat een mix zou moeten zijn tussen highlighter en concealer. Iets à la Touche Eclat? Het ziet er mij iets meer shimmery uit maar we'll see. Ik heb in alle geval hoge verwachtingen voor dit product en de persbeelden zien er magnifique uit! Again: on the wishlisht, doe mij maar Tempting Gold en Naughty Pink.

N° 1 – Tempting Gold – Warm gouden licht
N° 2 – Fatal Red – Warm donker licht
N° 3 – Naughty Pink – Koud helder licht

Mascara Volume Effet Faux Cils - N°19 Vert Graphite (31€ - Limited Edition)


Dessin Du Regard - N°14 Vert Singulier (23€ - Limited Edition) en N°13 Bronze Saharienne (23€ -  nieuw in de vaste collectie)


La Laque Couture N°31 Khaki Arty en N°32 Rouge Expressioniste (23,50€ - Limited Edition)


Pure Chromatics Harmonie N°10 en Harmonie N°11 (50,50€ - nieuw in de vaste collectie)


Very pretty en very chique deze collectie, maar dat zijn we ook wel van YSL gewend ondertussen. De collectie ligt vanaf morgen in de winkels trouwens. Mijn wishlist is bekend..

Wat staat er op jouw wishlist?

xoxo

Sofie

2 reacties:

Kim zei [Beantwoorden]

Leuk artikel, Sofie!

Kiss and Make-up zei [Beantwoorden]

Voorlopig staat er niks van YSL op mijn wish list, al ziet het oogschaduwpalet N°10 er wel heel mooi uit. To add or not to add, that's the question... :-)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.