Confessions Of A Testaholic: Viktor&Rolf Flowerbomb + WINACTIE!


Een hele tijd geleden schreef ik me in bij de Secret Service van Viktor&Rolf. Je kreeg dan namelijk een gratis sample van hun befaamde Flowerbomb parfum. Ik had het parfum nog nooit geroken maar hoorde er veel goede dingen over en was er dan ook erg nieuwsgierig naar. Na enkele maanden vond ik een pakje in mijn brievenbus met een sample van het parfum en de body cream (40ml). De body cream krijg je erbij na het invoeren van een code van een Viktor&Rolf-product.


De verpakking van dit parfum ziet er alvast super uit. Het flesje lijkt de vorm van een granaat te hebben, maar dan met een schattige toets door de roze kleur. 

De geur van Flowerbomb wordt als volgt beschreven: "Zoals de naam al zegt is het een explosie van bloemen. Flowerbomb is zoet, vrolijk en vrouwelijk. Viktor & Rolf zorgen ervoor dat je met de geur van dit parfum zo vrolijk wordt dat al het negatieve omtovert in het positieve. De ingrediënten van dit frisse, zoete parfum zijn onder andere: fresia, bergamot, groene noten, patchoeli, sambac, jasmijn, oranjebloesem, roos en orchidee. Deze mix van ingrediënten zorgt ervoor dat de eerste creatie van Viktor & Rolf op de markt explodeert en vrouwen genieten van dit heerlijke parfum."

Wanneer je de geur opdoet, ruikt hij in eerste instantie zeer sterk, vind ik. Naarmate je de geur langer ophebt,  verandert de scherpe geur inderdaad naar een vrouwelijk, bloemig parfum. Ik weet dat veel vrouwen er weg van zijn, maar ik kan hen spijtig genoeg niet bijtreden. Ik hou meer van luchtige, frisse parfums en vind Flowerbomb nogal aan de zware kant. Geuren zijn natuurlijk persoonlijk en ik zeg dus niet dat dit een slecht parfum is, het is alleen geen parfum voor mij.

De body cream voelt heel licht aan, smeert makkelijk uit en maakt de huid heerlijk zacht. Uiteraard heeft het de geur van Flowerbomb, maar zoals bij vele body creams is deze geur subtieler dan het eigenlijke parfum. De geur van de body cream kan mij dan ook meer bekoren dan die van het parfum maar is nog steeds geen favoriet.

WINACTIE
Enkele maanden na de aankomst van mijn pakketje, lag er nog een pakketje in mijn brievenbus. Er zat opnieuw een parfumsample en een sample van de body cream in. Dit pakketje heb ik voor jullie bewaard aangezien ik weet dat zeer veel meiden dit parfum echt super vinden. Dit zijn foto's van het pakketje dat ik getest



Willen jullie dit pakketje winnen?
  • Volg The Belgian Beauty Review op Bloglovin
  • Like The Belgian Beauty Review op Facebook 
Extra entries:
  • Volg mij op Twitter
  • Tweet over deze actie: "Win een sample-pakket van het Viktor&Rolf Flowerbomb parfum op http://thebelgianbeautyreview.blogspot.com (@Beautyreview101)"
Deze winactie is open voor meiden (en jongens ook natuurlijk!) uit België en Nederland. Op 9 mei maak ik de winnaar/winnares van het pakketje bekend.

Veel succes!!!

xoxo

Sofie

10 reacties:

beauties zei [Beantwoorden]

ik heb hem :D zalig parfum

Sophie (www.myveryownlookbook.com) zei [Beantwoorden]

leuke review en winactie! Ik doe mee; ik heb alles gedaan (tweet @myownlookbook)

xoxo

Simone zei [Beantwoorden]

Alles gedaan behalve Twitter :) Liefs Simone

Natascha zei [Beantwoorden]

Ik heb het geliked en volgde je al op facebook :) Ik doe mee!

Nikita zei [Beantwoorden]

Ik doe mee ! Volg je via bloglovin, FB en twitter
ik heb ook getweet ! https://twitter.com/#!/DaisiesNikita/status/195174883116843009

Janaa zei [Beantwoorden]

Ik doe mee ! ik volg je via bloglovin, FB en twitter xx

Anoniem zei [Beantwoorden]

Ik ben zelf ook niet echt fan van het parfum :) Veel succes aan iedereen !

stephanie zei [Beantwoorden]

Oh god!! Die ken ik heel lang geleden kreeg ik daar een testertje van en was spontaan verliefd... maar ik vond het niet zo een goedkoop luchtje dus heb ik hem niet gekocht!
Ik doe héél erg graag mee!
Ik volg je sinds nu op bloglovin en ook heb ik dit artikel geliked.
Ook heb ik op 'vind ik leuk' geklikt op FB.
Ook heb ik de tweet getweet: https://twitter.com/#!/stepjuh/status/195547885729873920

xxx liefs Stephanie
Stephanie_de_monye@hotmail.com

Liesbeth (candyandtreats) zei [Beantwoorden]

Oh wat leuk!
Ik heb m'n sample nooit gekregen, zo jammer!

Ik volg je op Bloglovin', Facebook (Liesbeth VV) en Twitter (candyandtreats).

Liefs,xxx

candyandtreats(@)hotmail.com

Anoniem zei [Beantwoorden]

Wow wat een geweldig pakketje!

Zou ik met veel trots lekker 'gegeurd' rondlopen :D

Ja hier zou je me zeker blij mee kunnen maken!

Ps, je hebt een erg leuke site! Blijf zeker volgen

(ook even gereageerd op fb)

Ik volg op fb
en volg op bloglovin

Leuk hoor!

xoxo
nadia-segers@hotmail.com

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.