PR Days Antwerpen


Vorige week donderdag ging ik na de presentatie van Etat Pur naar enkele PR bureaus in Antwerpen. Het was mijn eerste keer bij al deze bureaus maar ik vond het echt superleuk. We werden overal zeer hartelijk ontvangen en kregen enkele nieuwe spulletjes te zien die de komende maanden in de rekken zullen verschijnen. Ook maakte ik kennis met enkele merken die ik nog niet kende, wat voor een beautylover altijd leuk is!

Een eerste voorbeeld van zo'n merk is Caudalie. Hoe meer ik over het merk hoorde, hoe nieuwsgieriger ik werd. Hier is alvast een voorsmaakje van twee aankomende productlijnen van Caudalie.



Het overzicht van Caudalie zag er trouwens zo uit.. Zo'n mooie producten! What's not to like! Check trouwens de cute designs op de stoffen zakken..


Ook John Frieda komt met enkele nieuwe producten op de markt. Zijn nieuwe Full Repair-lijn, ideaal voor beschadigd haar.



Le Petit Marseillais, een merk waar ik al van gehoord had maar nog niets van geprobeerd heb, trok ook mijn aandacht. Binnenkort voegt dit merk drie nieuwe varianten aan haar assortiment toe. Als ik een ding onthouden heb van Le Petit Marseillais dan is het dat de producten echt heerlijk ruiken! Oh en ze bevatten trouwens geen Marseillezeep (In case u were wondering :-D)


Madonna's Truth Or Dare parfum, wie heeft er nog niet van gehoord? Ik heb eraan geroken en het is echt helemaal niets voor mij.. veel te sterk!


En een beetje andere prettiness tussendoor .. 




I also gotta confess: ik heb nog niets van Lancaster geprobeerd. Hoewel ik me vaag lijk te herinneren dat we er vroeger zonnecrème van hadden (denk zo'n 15 jaar geleden, maar goed). Dit grote rek liet me weten dat ik dringend eens iets moet uitproberen, iemand aanraders?


Lancaster komt trouwens uit met enkele nieuwe instant bronzing producten. Ze werken ongeveer zoals de Nude Magique BB cream van L'oréal. De crème bevat kleine pigmentbolletjes die openbarsten als je de crème openwrijft en voor een onmiddelijk gebruinde huid zorgen. 


Philsophy brengt dan weer een nieuwe skincare-lijn uit speciaal voor de gevoelige huidjes.


Ik geraak trouwens niet over de cuteness overload van de Philosophy-verpakkingen. 


Kiehl's, nog een merk waar ik al van gehoord heb maar nog niets van probeerde, trakteert ons ook op enkele nieuwigheden. Over trakteren gesproken, Kiehl's verlaagde onlangs aanzienlijk haar prijzen voor een deel van haar producten. Het merk kon dit o.a.door schaalvoordelen realiseren.



Enkele schattige, grappige, leuke en mooie fashion-items die ik bij Oona spotte..














Tot slot brengt ook Only You, een merk van Ici Paris XL, enkele nieuwe producten op de markt. Voor moederdag introduceren ze een setje van drie mini-lakjes in pasteltinten. Verder komen ze ook met twee nieuwe paletten van elk 20€.




Ik wil bij deze alle persbureau's bedanken voor de warme ontvangst en de leuke dag. Ook was het super om eens wat medebloggers te zien, die trouwens stuk voor stuk zeer sympathiek zijn. We hebben trouwens meteen de nodige dosis drama gehad. Zo begon het ineens abnormaal hard te regenen en te hagelen en stak ons Jill een monsterkruispunt over (bij Peggy kan je hier trouwens een foto van zien). Alé, 't was zeker voor herhaling vatbaar. 

Als alles goed gaat, geraak ik morgen tot in Brussel voor een nieuwe lading Press Days.. Fingers Crossed!

xoxo

Sofie

3 reacties:

Peggy Timmermans Visagie zei [Beantwoorden]

Ik vind het parfum van Madonna dan weer heel lekker! Heb het al iedere dag gedragen...Gek he hoe smaken verschillen? 't Was leuk je te zien Sofieke!

Eva M. zei [Beantwoorden]

Zag er een leuke dag uit !

beauties zei [Beantwoorden]

die palettes zien er zo goed uit :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.