Gratis wereldwijde verzending bij Sigma! Hurry!!!


Sigma houdt voor beperkte tijd een actie met gratis wereldwijde verzending. De actie gaat nu van start en duurt tot 23/11 middernacht (Central Standard Time, dus hou daar rekening mee). Het enige wat je moet doen is bij het uitchecken BF2012 invullen. Aangezien je maar een kortingscode kan gebruiken, kan je dan wel niet meet profiteren van de 10% korting maar normaal gezien doe je meer profijt met gratis verzending (afhankelijk van de grootte van je bestelling uiteraard).


In ieder geval, mijn bestelling is al geplaatst. Zo'n aanbod sla ik niet af, het zijn namelijk mijn lievelingskwasten. Ik heb trouwens al eerder van de Sigma-website besteld en heb nog nooit problemen gehad. 

Surf dus allemaal snel naar de Sigma-website want zo'n actie houden ze niet vaak!

Wie gaat bestellen? En wat ga je bestellen?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.