Review || Etat Pur Micellair Water


Jullie kennen waarschijnlijk wel het befaamde Bioderma micellair water. Wel, Etat Pur heeft ook haar eigen micellair water, dat ik met plezier voor jullie uittestte. Een micellair water is een reiniger die micellen bevat. Micellen trekken allerlei vuil en vet aan, sterker nog ze hechten zich eraan vast. Als jij dus met een wattenschijfje met micellair water over je huid gaat, wordt al het vuil door de micellen vastgehouden waardoor je huid in no-time make-upvrij is. 


Het Etat Pur micellair water heeft een lichte, aangename geur. De verpakking is simpel en volledig in Etat Pur-stijl. Het flesje zit trouwens niet in een extra doosje omdat Etat Pur geen overbodige verpakkingen wil toevoegen, kwestie van ons milieu te sparen. 

Dit micellair water van Etat Pur loste mijn verwachtingen zeker in. Sinds ik het heb, maakt het steevast deel uit van mijn avondroutine. Ik gebruik het om mijn make-up af te nemen, zowel mijn oogmake-up als mijn gezichtsmake-up en bij beiden werkt het prima. Ik gebruik wel geen waterproof producten dus ik weet niet of dit micellair water die er even goed afkrijgt.


Ik vind het echt super dat ik een goede make-upremover gevonden heb die aanvoelt als water. Ik heb het namelijk niet zo op het gevoel dat een reinigingslotion of -melk achterlaat. Daarom gebruikte ik vooral ontshminkingsdoekjes maar die zijn dan weer niet altijd zo effectief, vooral wat oogmake-up betreft. Dit micellair water kwam dus als geroepen en maakt mijn avondroutine wat makkelijker.

Niet doorvertellen, maar als ik echt geen zin heb om nog mijn gezicht te wassen 's avonds omdat ik moe ben of erg laat thuis kom (Hé, iedereen heeft wel eens zo'n avond) dan gebruik ik ook dit micellair water. Vooral omdat hij niet gewoon mijn make-up eraf haalt maar me ook het gevoel geeft dat mijn gezicht schoon is. Het is uiteraard niet voldoende om elke dag alleen het micellair water te gebruiken maar voor één keer kan het geen kwaad.

Het Etat Pur micellair water kost 6,80€ (190ml) en kan je bestellen op etatpur.be .

Heb jij al iets van Etat Pur geprobeerd?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.