Review || Sigma Flat Top Synthetic Kabuki



In mijn laatste artikel liet ik jullie een musthave-palet zien. Wel, vandaag toon ik jullie een musthave-kwast. De Sigma Flat Top Synthetic Kabuki of F80 is een kabuki-kwast met een platte bovenkant. De synthetische haartjes zijn zeer zacht en erg dicht op elkaar gepakt waardoor hij ideaal is om te blenden. Je kan hem voor verschillende doeleinden gebruiken, maar persoonlijk gebruik ik hem voor foundation.



Sinds ik deze kwast gebruik, brengt mijn foundation veel mooier aan dan voorheen. Vroeger gebruikte ik gewoon mijn vingers of een driehoekig sponsje om mijn foundation aan te brengen, maar nooit kreeg ik een even egaal resultaat als met deze kwast. 

Hoe gebruik ik deze kwast? Ik breng een pompje foundation op de bovenkant van mijn hand aan en zet dan stipjes foundation op mijn gezicht. Vervolgens neem ik mijn F80 en verdeel ik de foundation met een deppende, stippelende beweging over mijn gezicht. Eens de foundation verdeeld is, buffer ik hem met de F80 goed in mijn huid, wat een zeer even en mooi resultaat geeft .

Ik zou deze kwast voor geen geld van de wereld meer willen missen. Sommigen klagen dat hij niet makkelijk uitwasbaar is, maar die ervaring heb ik niet. Het duurt wel langer dan kwasten die ik met een poederproduct gebruik, maar dat is normaal denk ik. Wat ik niet zou aanraden is de foundation recht op de kwast pompen, want dan blijft er wel vrij veel product in de kwast achter denk ik. 

De Sigma F80 kan je bestellen op de Sigma-website voor 18$ exclusief verzendingskosten. Hij is ook verkrijgbaar in verschillende sets. Voor de maand november is er trouwens een code voor 10% korting: SBAP12. 

Kenden jullie de Sigma F80 al?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.