Persevent || Pupa


Eindelijk eens een persevent op minder dan een half uur van mijn deur! Zalig was het en niet alleen omdat het zo dicht bij de deur was, hoor. Ik heb met heel veel plezier het merk Pupa en haar producten beter leren kennen én een sneak peek gekregen van heel wat collecties.

Een van de leukste dingen op het event waren de make-updemonstraties van Pupa's hoofdMUA, de Italiaanse Giorgio Forgani. 



Op onderstaande foto zie je hem in actie met een felgekleurde groene mascara.


Hij stelde ons ook reeds voor aan de lentecollectie van het komende jaar. De collectie zelf mag ik jullie voorlopig nog niet tonen, maar ik kan jullie wel de look tonen die Giorgio ermee creëerde.


Naast demonstraties konden we ook kennismaken met het aanbod van Pupa en enkele nieuwe collecties. Ik moet eerlijk toegeven dat ik Pupa nog niet zo goed kende. Het wordt alleen maar in schoonheidsinstituten verkocht, waardoor ik er minder snel mee in contact kom dan met een merk dat in de parfumerie te verkrijgen is. Het vaste assortiment van Pupa bestaat in ieder geval uit een uitgebreid aanbod van producten.


Verder zijn er ook heel wat speciale collecties die Pupa uitbrengt, zoals deze Made To Last. Er zijn de Made To Last Lips, langhoudende waterproof lippotloden en de Made To Last Eyes, langhoudende waterproof oogpotloden. De exacte lanceringsdatum laat ik jullie nog weten.


Thanks Liesbeth om even met je hand te poseren :p


Pupa heeft ook enkele zeer leuke sets, zoals deze I Love ...- en Perfect Match-kits.



Verder hebben ze ook enkele superschattige paletjes, samengegoten in de Pupa Glamour&Glitter-collectie. Een collectie geïnspireerd door Paris Couture en de schattige Pierrot Clown.




Pupa heeft ook een complete collectie van bronzers, de 4 sun bronzing powders, voor een natuurlijke, maar stralende look. 



Wisten jullie trouwens dat Pupa haar eigen parfum heeft?



De laatste collectie waarmee we kennis konden maken is de Déco-collectie. Een limited edition-collectie voor de komende feestdagen die je in no-time omtovert in een diva uit de '20. 





Mijn favorieten uit deze collectie zijn zonder twijfel de Diamond Eyeshadows, met hun prachtige gelachtige structuur. 

Na kennis gemaakt te hebben met tal van collecties, konden we als afsluiter van het persevent nog genieten van een make-up battle.


Na afloop koos Giorgio een winnaar, hij koos voor de dame in het midden.


Hier zien jullie nog eens de drie kandidates met hun opgemaakte modellen.


Het was echt een fantastische dag, ik heb er erg van genoten. Een dikke merci, Neolabo en Pupa! En het was opnieuw erg leuk enkele medeblogsters te zien.

Voor meer informatie over de verkooppunten van Pupa in België, kan u contact opnemen met Neolabo op het nummer 09/364.51.10.

Kende jij Pupa al?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.