Review || Wella Pro Series Frizz Control Shampoo & Conditioner




Vandaag een korte review over de Wella ProSeries Frizz Control Shampoo en Conditioner. We hebben deze met heel de familie uitgebreid getest, waardoor ik in mijn review verschillende meningen zal weergeven.


De geur is zeer fris en fruitig, een heel lekkere geur. Wat me wel opviel is dat de conditioner iets anders (en ook minder lekker) rook dan de shampoo. 

Je hebt niet veel van deze producten nodig. De shampoo schuimt goed en doet prima zijn werk en de conditioner maakt de haren heerlijk zacht. Deze producten laten je haar ook heel mooi glanzen. De echte vraag is echter: doen ze ook iets tegen kroezeltjes? Nu, we (ik, mama en de zus met alle drie golvend/krullend en frizzy haar) hadden allemaal de indruk dat onze haren iets gladder waren na het wassen met deze Frizz Control producten. Dat effect was vooral zichtbaar wanneer we ons haar gewoon lieten drogen. Haalden we de haardroger erbij, bleef het effect beperkt.

Ik vertelde jullie in mijn review van de Head&Shoulders Apple Fresh al dat ik wel eens last heb van roos, geen grote plukken maar fijne bolletjes. Afhankelijk van welke shampoo ik gebruik, heb ik ze wel of niet. Bij de Frizz Control-producten heb ik gemerkt dat ik ze niet te vaak na mekaar mocht gebruiken. Waste ik mijn haren afwisselend met deze en dan een andere shampoo, was er geen probleem maar als ik mijn haar meerdere keren na elkaar met deze shampoo waste, kwamen de fijne schilfertjes te voorschijn. Mijn moeder die daar geen last van heeft, kreeg er ook geen last van. Het is dus zeker niet zo dat deze producten jou schilfertjes zullen geven als je er nog geen last van hebt.

Conclusie: een goeie shampoo en conditioner, zeker als je bekijkt dat elke fles 500ml bevat en maar 3,99€ kost.

Hebben jullie Wella Pro Series Frizz Control al uitgeprobeerd?

xoxo

Sofie



Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.