Beautynews || Les Cosmétiques Design Paris


Mooi zijn is geen luxe, maar een recht! Als dat geen pakkende slogan is, dan weet ik het niet meer.


Het is ondertussen al een tijdje geleden dat ik naar het persevent van Les Cosmétiques Design Paris mocht gaan, maar ik heb met opzet nog eventjes gewacht om het verslag online te zetten. Het merk wordt namelijk pas officieel gelanceerd op 7 november en ik wil zeker niet dat jullie deze lancering uit het oog verliezen. Les Cosmétiques Design is de verzamelnaam van verschillende nieuwe beautylijnen van Carrefour. Onder deze verzamelnaam zullen maar liefst 339 nieuwe producten op de markt komen.


Essentials

Dit gamma bevat een reeks producten voor je dagelijkse routine. De producten zijn eenvoudig en maken hun beloftes waar, maar het best van al: ze zijn te koop tegen de beste prijs. Je herkent de producten aan hun lichtblauwe verpakking. Hieronder zien jullie een greep uit het assortiment.







Zoals jullie wel merken is Essentials echt een compleet gamma: van douchegels tot ontharingsproducten en van gezichtsverzorging tot deodorant. De producten hebben een zachte, neutrale geur die zowel voor mannen als vrouwen geschikt is. Om jullie een idee te geven van de prijzen, zal ik er enkele opnoemen: de bodymilk (400ml) kost 4,15€, de superzachte douchegel (250ml) 1,39€, de extrazachte ontschminkingsdoekjes (25stuks) 2,35€, ... .

Nectar of nature

Mijn favoriet van de vijf productlijnen, no doubt! De Nectar Of Nature producten zijn geïnspireerd door bloemen, fruit, kruiden, ... de natuur quoi! Deze lijn bevat ook gecertificeerde bioproducten, opgebouwd uit unieke, cosmetische formules. De producten zijn verkrijgbaar in een uiteenlopend gamma van overheerlijke geuren en zijn te herkennen aan hun kleurrijke uitstraling. Hieronder opnieuw een greep uit het assortiment.
















Ook hier een zeer uitgebreid gamma: parfums, lichaamsbalsem, lichaamsmelk, douchegel, deo, ... . Deze producten mag je echt niet missen! Mijn must-haves zijn de bodymilks met mangoboter en met notenolie (ruikt naar crème brulée, yum!). Een shampoo (300ml) uit deze lijn kost 1,90€, een lichaamsbalsem (200ml) 3,99€, ... . Zoals je kan zien, alweer zachte prijsjes. Love it!

Hydra Science

Water, mineralen, dermatologische bestanddelen in slechts drie stappen, volledig afgestemd op je huidtype. Bij de eerste stap ga je reinigen, de tweede stap is verkwikken en de derde dient om te hydrateren. Deze lijn is ontwikkeld in nauwe samenwerking met een dermatologe. Schrik niet van de prijs, voor de drie stappen voor de normale huid betaal je slechts 10€! Die voor de droge huid komen iets duurder uit: stap 1 en 2 kosten (zoals bij de normale huid) elk 3€, maar de rijke crème kost 6,95€. Nu, 12,95€ voor een complete verzorging is nog altijd geen geld. 

Het vierde product (helemaal links) dat jullie op de foto hierboven zien is een miccellair water (6,95€ voor 500ml). Tot slot bevat deze productlijn ook nog Hydra verfrissende make-updoekjes (30 stuks voor 2,90€). Op 7 november komt deze lijn volledig mee naar TBBR-headquarters.

Age Science en Age Ultimate

De naam verklapt het al: een uitgebreid anti-aging gamma. Age Science biedt een totaaloplossing voor jouw probleem. Zo is er de Renovator 30+-lijn voor een frissere teint, die bestaat uit een dag-, nacht- en oogcrème. Next up: de Lisse Suprême-lijn tegen rimpeltjes met eveneens een dag-, nacht- en oogcrème. Last but not least: de Intensive Restore-lijn tegen slapper wordende huid of vlekken. Deze lijn bevat naast een dag-, nacht- en oogcrème ook een serum. De Age Science-producten kosten 9,99€, enkel de oogcrèmes kosten 11,99€.

Age Ultimate is een luxe anti-aginglijn bestaande uit een regenererende cellulaire crème (14,29€) en een regenererend cellulair serum (15,49€) met 24-karaats goud. Het serum zou, ongeacht je leeftijd, een echte must zijn.

Kera Science

De know how van je kapper meenemen naar huis, dat is de filosofie achter het Kera Science-gamma. Voor zowat elk haartype heeft men een compleet aanbod ontwikkeld. Shampoos, stylingproducten en kleuringen ontworpen door experts en goedgekeurd door kappers. 







Alles wat je kan wensen op vlak van haarverzorging, zal je wel in deze lijn terugvinden. Mijn topfavoriet hier is de thermo-protecting spray voor pluizig haar (bruin flesje hierboven). Ik zoek al lang naar een hitte-beschermende spray maar dat is bij ons niet zo makkelijk te vinden als in The States. Wat de prijzen betreft, hoef je je opnieuw geen zorgen te maken. Voor het duurste product uit de lijn zal je niet veel meer dan 5€ betalen.

Body Ultimate

Geïnspireerd door keizerlijke hamams, werd deze luxueuze lichaamslijn ontwikkeld. Stoom, essentiële oliën, balsem, nardusolie, ... . 




Een verwengamma waar zeker iets voor jou tussen zit. Deze producten zouden ook echt een leuk cadeautje vormen. Als ik één product moest kiezen, zou ik voor de massagegel gaan maar ook de loofahzepen zien er super uit. De prijzen voor deze lijn liggen tussen 5,75€ en 10,85€.

Pro's

Wat zeker niet mocht ontbreken, was make-up. Alle make-up van Les Cosmetiques Design is verzameld onder de naam Pro's. De normale Pro's lijn is bedoeld voor overdag en Pro's Couture voor 's avonds, maar omgekeerd mag ook hoor. Pro's Couture herken je aan het gouden geschrift op de verpakkingen.








Een leuk assortiment, maar persoonlijk mijn minst favoriete lijn. Ik heb ook al zo veel make-up dat ik niet veel meer nodig heb.

Om af te sluiten, nog enkele sfeerfoto's van het evenement:






Je kan bepaalde producten nu al in de winkels vinden, maar de officiële lancering zal dus plaatsvinden op 7 november. Deze zal gepaard gaan met kortingen en dergelijke, dus ik zal er zeker bij zijn. Carrefour Ninove, here I come! Ik ben echt onder de indruk van Les Cosmétiques Design Paris, echt een merk naar mijn smaak.

Het persevent was, zoals jullie zien, ook dik in orde. Carrefour, Les Cosmétiques Design Paris en Oona, nen dikke merci!

Spreekt dit merk jullie ook zo aan?
Welke productlijn(en) spreekt/spreken jullie het meest aan?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow by Email

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.