Review || Lush Father Christmas


Nooit gedacht dat ik het zou zeggen: ik heb een bad genomen met de kerstman! #Lame Bon, vandaag dus opnieuw een review van een product uit de Lush kerstcollectie. Dit keer de Father Christmas Bath Ballistic. 


Ik moet wel beginnen met te zeggen hoe schattig deze Father Christmas eruitziet! De geur wordt door Lush omschreven als een mengeling van mandarijn, bergamot en sinaasappelbloesem. Ik vind de geur typerend voor de winter, een warme geur. Ideaal voor een kerstproduct, dus! Persoonlijk neig ik meer naar frisse geuren (het hele jaar door) maar ik vind deze geur zeker niet slecht. Ik vond de geur trouwens aangenamer in bad dan wanneer ik er rechtstreeks aan rook. Ik vind geuren gewoon lekkerder als ze subtieler aanwezig zijn, I guess.


Voor zij die de Lush bath ballistics nog niet kennen: het zijn bruisballen die je water een leuk extraatje geven. Elke ballistic heeft zijn eigen effect: de ene kleurt je water blauw, de andere roze, ... . Wat deze bath ballistic met je water doet, ga ik jullie laten zien in een filmpje. Please excuse the quality en de wazigheid op sommige momenten. Het was mijn eerste keer filmen met mijn nieuwe camera :p


Zoals jullie zien kleurt Father Christmas je water in eerste instantie rood en groen. Verder geeft hij laagjes wit schuim vrij en ook rode glitters mochten niet ontbreken. Zeer kerstachtig! Het brengt je meteen in de stemming. De geur vult je badkamer op een subtiele manier, ideaal om te ontspannen. Eens de ballistic helemaal opgebruist is, is dit het resultaat: groen water, met rode glitters en hier en daar een wit schuimlaagje. Mij doet het meer aan een kerstboom denken dan aan een kerstman, maar kerst is het in ieder geval.


Hoewel het er echt enig uitziet, was ik lichtjes bezorgd over de vele rode glitters. Ga ik uit dit bad komen als een rode kerstbal? Nu, ik ga je niet garanderen dat er geen enkel glittertje aan je lichaam blijft hangen. Toen ik uit bad kwam zag ik hier en daar wel nog een rood glittertje. De meest wrijf je echter weg als je je afdroogt. Een rode kerstbal wordt je er dus zeker niet door. 

Bath Ballistic zijn ideaal voor een verwenmomentje. Zoek je naar een leuke bruisbal voor de winter of de kerstperiode? Dan is deze zeker een aanrader. Bath ballistics zijn ook altijd leuk als cadeautje. Deze kost 5,95€ en is nu verkrijgbaar bij Lush.

Wil jij ook eens een bad nemen met de kerstman?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.