Shopsessed || Maccosmetics.be


In mijn review over de Belgische MAC webshop liet ik jullie weten dat jullie nog een shoplog van mij te goed hadden. Well, here it is! Dit is dus een shoplog van twee bestelling bij maccosmetics.be

MAC bestellingen komen allemaal in een zwart kartonnen doosje. Bij mijn tweede bestelling was het doosje kapot, maar goed.. de inhoud was intact dus no problem!




Bij mijn eerste bestelling, ging ik voor de Supercontinental blush (Styleseeker collectie) en de Peach Blossom lipstick (ik wou eigenlijk Sunny Seoul maar dat liep mis, meer weten? Klik hier).








Mijn tweede bestelling was eigenlijk een impulsaankoop. Ik was 's avonds in mijn bed naar youtube-video's aan het kijken en zag iedereen zijn favoriete herfstproducten voorstellen. Ik besloot dan maar om mezelf ook te trakteren op twee nieuwe producten voor dit seizoen en de Viva Glam Nicki lipglass stond al op de wishlist dus die moest er natuurlijk ook bij. De twee 'herfstproducten' (ik noem ze nu zo, maar ik ga ze natuurlijk niet alleen in de herfst gebruiken) die ik kocht zijn de Breath Of Plum blush en de Viva Glam V lipstick.









Ik heb ter vergelijking ook de Viva Glam Nicki lipstick nog eens geswatched. Hij is een tikkeltje anders van kleur dan de lipglass, maar ik vind beide supermooi en de kleuren staan ook echt mooi samen. Als derde zie je de Viva Glam V lipstick, een nude kleurtje met een tikkeltje mauve erin. Perfect voor bij mijn nieuwe Breath Of Plum blush!


Hoewel de laatste bestelling eigenlijk erg impulsief was, ben ik superblij met de producten. De blush en de lipstick staan prachtig samen en die lipglass, just look at it! De eerste bestelling bracht nogal wat problemen met zich mee dus daar lijk ik wat minder opgetogen over maar de producten zijn ook echt top hoor. Hoewel ik Peach Blossom oorspronkelijk niet wou, ben ik er best blij mee. Het is zo'n no-brainer lipstick: past bij alles en geen spiegel nodig om hem aan te brengen.

Wat denken jullie van mijn aankoopjes?
Kopen jullie wel eens iets dat bij een bepaald seizoen past?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.