Review || ELF Glitter Eyeshadow Beachy Chic


Een van de nieuwere producten van ELF, zijn de Glitteroogschaduwen. Normaal gezien heb ik het niet zo op glitter, maar hou ik meer van shimmer. Desondanks was ik toch benieuwd om deze oogschaduwen uit te proberen. Ze worden namelijk beschreven als intens en langhoudend, wat toch wel redelijke beloftes zijn als je weet dat deze oogschaduwen maar 2,50€ kosten. Bovendien bevatten de oogschaduwen 4gram product, wat bijvoorbeeld 2,5 gram meer is dan een MAC-oogschaduw.



Ik ging voor een turquoise-groene oogschaduw genaamd Beachy Chic. Het is echt een prachtige kleur!


In de pan lijkt het alsof de oogschaduw echt zeer veel glitter bevat, maar dat valt best mee. Mijn grootste zorg was discobal-ogen of heel veel uitval, maar daar heb ik geen last van gehad. De glitter is vrij subtiel vergeleken met de hoeveelheid glitter die je in de pan ziet. Van uitval heb ik ook geen last gehad. Ik had een primer gebruikt en heb de oogschaduw gedept in plaats van gewreven.


De pigmentatie is trouwens echt fantastisch! Ik was echt onder de indruk. De kleur is meer groen dan turquoise maar er zit toch een tikkeltje blauw in ofzo, het is in ieder geval geen standaard groene kleur. Wil je de kleur nog intenser, dan kan je de oogschaduw ook nat aanbrengen. Voor mij is hij droog echter al intens genoeg. Als je niet goed weet hoe je deze oogschaduw moet dragen, kan ik je in ieder geval vertellen dat hij erg mooi staat met goud. Wat goud in de crease, Beachy Chic op het bewegende ooglid, wat mascara en eventueel nog wat eyeliner and u're good to go! Ideaal voor een avondje uit of een leuk evenement.


Ik ben aangenaam verrast door de kwaliteit van deze oogschaduw en denk dat ik bij mijn volgende bestelling een neutraler kleurtje ga aankopen, Angel denk ik of Cowgirl. Of misschien gewoon allebei, want eerlijk 2,50€ is echt een goed prijsje voor een oogschaduw van deze kwaliteit. 

ELF verlaagt trouwens haar verzendkosten tussen 9/10 en 9/11. Je betaalt slechts 2,95€ bij verzending naar een afhaalpunt. Bestellen kan op eyeslipsface.be.

Hebben jullie de glitteroogschaduwen van ELF al geprobeerd?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.