Persevent || Philosophy


Wat was ik blij toen Philosophy naar België kwam. Het is zo'n heerlijk merk en de verpakkingen zijn echt super! Toen ik een uitnodiging voor een Philosophy-persevent in mijn mailbox, was ik dan ook in de wolken.  Het event vond plaats in een très chique hotel in Antwerpen, hotel Julien. Achter een zo-zo buitenkant, verschuilt een prachtig interieur. Een adresje om te onthouden! Maar goed, Philosophy dus. Er was een hele kamer in Philosophy-stijl ingericht, zo mooi! Ik wou dat ik zo'n kamer en badkamer had #heaven








Het sterproduct van Philosophy is haar Microdelivery Peel. Dat is een twee-stappen peeling voor thuis, geïnspireerd op peelings die je bij de dermatoloog krijgt. Deze peeling mag je maar een keer per week uitvoeren. Voor de andere dagen is er de Microdelivery Exfoliating Facial Wash, een milde exfoliant voor dagelijks gebruik. Het derde product in Philosophy's peeling gamma is de Microdelivery Triple-acid Brightening Peel. Met deze peeling bereik je een egalere en helderdere teint. In tegenstelling tot de Microdelivery Peel bestaat de Triple-Acid Brightening Peel uit apart verpakte pads.


Een andere zeer bekende productlijn is de Purity-lijn. Ik testte van die lijn reeds de Purity Made Simple uit, amazing! (review) Daarnaast is er ook nog een Mineral Oil-free Cleansing Oil voor de normale en droge huid en een Foaming Facial Cleansing Gel voor de normale, gecombineerde en vette huid. Vooral deze laatste wil ik echt eens proberen.



Hope In A Jar, daar heb je waarschijnlijk ook wel al van gehoord. De befaamde moisturizer van Philosophy. Er zijn trouwens ook speciale versies van voor de droge huid en de normale tot vette huid en een Hope In A Jar Eye Cream. Het Hope-gamma bevat nog enkele andere producten zoals een serum en handcrème, zeker de moeite om eens van dichterbij te bekijken.



Last but not least, zijn er nog twee lijnen afgestemd op een specifiek huidtype: Keep The Peace voor de gevoelige huid en Miracle Worker voor de ouder-wordende huid.

Wie Philosophy hoort, denkt echter niet alleen aan gezichtsverzorging maar ook aan heerlijke badproducten. Zo hebben ze een hele reeks multifunctionele douchegels die je ook als shampoo of badschuim kan gebruiken.


Ik heb trouwens goed nieuws want vanaf december zijn er ook 6 lipglossjes verkrijgbaar, geïnspireerd op deze heerlijke multifunctionele douchegels: de High-gloss High-flavor Lip Shines.


Op bovenstaande foto zien jullie ook de BB cream van Philosophy, Be your Best. Deze zal vanaf half november verkrijgbaar zijn. Hij bestaat in twee tinten: light en medium.

Verder heeft Philosophy ook nog een aantal lekkere geuren, elk met bijpassende douchegel en lotion. Mijn favoriet: Amazing Grace.



En dan very important, aangezien ik binnen een maandje verjaar: de Gift Sets. Ik lach maar hoor, maar het zijn echt superleuke sets met alweer yummy producten. Er zijn enkele Gift Sets die in het vaste assortiment zitten: Birthday Girl, Cocktail Party en Thank You.


Maar er is ook limited edition set voor de feestdagen en enkele producten, ook speciaal voor de feestdagen. Candy Cane body scrub is een salt body scrub met pepermuntgeur. Candy Cane en Snow Angel Shampoo, Shower Gel & Bubble Bath zijn twee van die multifunctionele douchegels. Candy Cane ruikt naar butterscotch en vanillecrème en Snow Angel naar Fuji-appel. De gift set voor de feestdagen heet Winter Escape en bevat een Fresh Vanilla Frost multifunctionele douchegel, body lotion en lipgloss. Deze producten zijn vanaf december te verkrijgen.


Amai.. een hele resem aan producten maar wat was het leuk om ze allemaal te ontdekken. Het nadeel van zo'n fantastisch evenement is natuurlijk heel wat nieuwe producten op de wishlist. I want: Philosophy Purity Made Simple Foaming Gel, de Microdelivery Peel, Be your Best, High-gloss High-Flavor Lipshine in Melon Daiquiri, Snow Angel en Winter Escape. 

De producten van Philosophy zijn exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL, allen daarheen dus! Ik wil ook nog even Philosophy en Coty bedanken voor dit super event. Het was ook erg leuk om de Nederlandse medewerksters en enkele Nederlandse blogsters eens te zien. 

Heb jij al iets van Philosophy geprobeerd?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.