Nu op Maccosmetics.be || By Request, Carine Roitfeld & Prep+prime Natural Radiance


Ik hou mijn centjes voorlopig aan de kant voor de Holiday collectie, maar ik weet dat sommigen onder jullie al even op deze collecties zaten te wachten. Wel, ze staan nu op maccosmetics.be!

MAC By Request

MAC liet haar fans stemmen op de producten die zij terug wilden zien. In de afbeelding hieronder staat de uitslag. Deze producten zijn nu opnieuw beschikbaar!

Bron: vampyvarnish.com



MAC Carine Roitfeld
Carine Roitfeld is een edgy styliste die samen met MAC een collectie uitbrengt die haar signature-look weerspiegelt. Carine Roitfeld is trouwens ook voormalig model, schrijfster en editor-in-chief bij Vogue Paris.

Bron: Beautezine.com

MAC Prep+ Prime Natural Radiance
Een mini-mini-collectie die maar uit één item bestaat. Om de perfecte look te creëren, moet je vertrekken van een gladde basis. Vandaar deze Natural Radiance primer voor de gecombineerde tot vette huid. Ideaal voor een gezonde uitstraling!

Bron: Beautezine.com
Oh en zei ik al dat je tot 14/10 geen verzendkosten moet betalen?

Wie van jullie gaat een bestelling plaatsen?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.