Review || Starbucks Bottled Frappucino


Een tijdje geleden zag ik in de Carrefour flesjes koude koffie staan van Starbucks. Aangezien ik ze nu op vele blogs zie passeren, dacht ik maar even mijn mening mee te geven.



Ik vond ze eigenlijk al meteen overpriced maar wou ze toch proberen. De Starbucks Frappucinos zijn namelijk altijd heerlijk, dus hopelijk waren deze dat ook. Ik betaalde meer dan 3€ voor een flesje,wat ik echt heel veel vond. Ik lees op blogs dat de prijs tussen 2€ en 2,5€ moet liggen, wat ik een veel betere prijs vind maar ik ben zeker dat ik er bijna 4€ voor neerlegde. Ik stapte dan ook buiten met de gedachte "This better be good".

Ik nam twee smaken mee: Coffee en Vanilla. Deze laatste is gewoon koffie met vanille-extract, wat ik normaal lekkerder vind. In dit geval was dat niet zo. De gewone, Coffee-versie was het lekkerst, maar ook niet speciaal. Zeker niet even lekker als een echte Starbucks Frappucino en naar mijn mening ook niet de lekkerste koude koffie die je in de supermarkt kan kopen. 

Wil je iets van Starbucks, dan zou ik je toch aanraden om naar Starbucks zelf te gaan. Wil je een lekkere ijskoffie uit de supermarkt, ga dan voor de Caffe Latte Cappucino van Emmi. Die is echt superlekker! En hij kost maar 1,5€ ofzo. 



Smaken zijn natuurlijk persoonlijk, dus misschien vind jij deze Starbucks Bottled Frappucino's wel hun geld waard. Als de prijs iets van een 2€ is, dan vind ik het ook een goede prijs maar bijna 4€? Nope, dat was echt te veel. Voor mij blijft een heerlijke, verse Starbucks Iced Vanilla Latte nog altijd het allerlekkerst en daar wil ik dan wel weer 4€ voor neertellen.

Ben jij een Starbucks-fan?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.