Review x Shopsessed || Bol.com


Ik gooi deze shoplog er hier even tussen want mijn shoplogs blijven opgestapeld omdat ik jullie er niet mee wil overladen en omdat ik zo veel andere dingen te posten heb #beautybloggerproblems maar deze kon ik echt niet langer meer uitstellen. 

Toen de Bol.com beauty-sectie online ging, was er een actie op Essie-lakjes: 3 voor 20€. Nu ben ik normaal niet zo'n nagellaklover maar ik had net mijn eerste Essie-lakje binnen en ik was verliefd geworden. Ik bestelde dus geen 3 maar 6 lakjes. Om een of andere bizarre reden moest ik 40,02€ betalen, geen idee waarom die 2 cent maar een probleem is het natuurlijk ook niet. 

Je kan bij Bol.com zelf aanduiden wanneer je wenst dat je leveren. Ik bestelde op een vrijdag en blijkbaar konden ze zaterdag leveren (leuk!) maar ik zou niet thuis zijn. De bedoeling was dan dat ik ze maandag zou laten leveren, maar dat ging niet. Dinsdag, dan maar.



Maandagavond kreeg ik een mailtje dat ik dinsdag drie van de lakjes zou ontvangen. Deze levering is onderdeel van een bestelling met meerdere artikelen. U hebt aangegeven deze artikelen tegelijk te willen ontvangen. Wij zijn helaas toch niet in staat geweest om alle artikelen in een keer naar u te verzenden. De rest van uw bestelling ontvangt u zo spoedig mogelijk. Ik was wat teleurgesteld maar het was geen ramp. 

De lakjes waren goed verpakt en alles klopte. Ik vroeg me af wanneer mijn andere lakjes zouden komen, want nu wilde ik ze alleen meer #EssieAddictInTheMaking 

Vrijdag van diezelfde week kreeg ik een mailtje (relatief snel, vond ik) dat ik mijn lakjes zaterdag zou ontvangen. Yes! Dan had ik mijn lakjes toch nog in dezelfde week! Wel stom dat je niet weet wanneer ze het pakket zullen afleveren. Je moet dus heel de dag thuis wachten en dat heb ik gedaan. Eind van de dag: geen lakjes te zien. Uiteindelijk zijn ze dan maandag bezorgd. Nu, ik denk niet dat dit aan Bol.com ligt maar aan de bezorgdienst. Anderzijds ligt de eindverantwoordelijkheid wel bij Bol.com en had ik liever in mijn mailtje zien staan dat ik de rest van mijn bestelling maandag zou ontvangen. Dat had mij een saaie zaterdag bespaard.

Vind ik Bol.com nu een slechte webshop? Helemaal niet. Ik vond op zich de service oké, maar er moet beter gecommuniceerd worden met de bezorgdienst. Tot zover dus het review-gedeelte. Nu dus de shoplog. Hier zijn de zes lakjes: Tart Deco, Blanc, Demeure Vixen, Fiji, Mint Candy Apple en Nice Is Nice.


De kleurtjes zijn precies wat ik ervan verwachtte of zelfs nog beter. I love them!

Hebben jullie ook van deze actie geprofiteerd?
Wat zijn jouw favoriete Essie-lakjes?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.